wtorek, 8 października 2013

Czy bajki są prawdziwe? Czy to był Książę? A może Księżniczka?
Chciałabym znów być dzieckiem, nie mieć zmartwień, nie przejmować się jutrem, żyć w beztrosce otoczona opieką najbliższych. Chciałabym chodzić do szkoły, chciałabym mieć lalki i misie, nie słuchać rodziców ^_^ i doprowadzać mamuśkę do szału :D Fajnie by było, powrócić do dzieciństwa :) 
Rozmawiałam ostatnio ze znajomą, zapytała mnie, czy jeśli mogłabym cofnąć się w czasie, to czy bym zmieniła coś w moim życiu... O dziwo, jestem pewna, że nie naprawiałabym żadnych błędów, a jedynym powodem jest ONA <3 moja mała pierdółka, kochany robal, anielski diabełek :) Ona nadała mojemu życiu sens, pojawiła się w momencie najbardziej dla siebie odpowiednim i zawróciła w głowie wszystkim kogo poznała. Kocham Cię potworku <3
Miłego dnia!!!! 


P.S. ! nie muszę się cofać w czasie :D czasami czuję się jak dziecko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz